Kontaktné centrá významnou mierou zvyšujú kvalitu komunikácie so zákazníkmi, kde sa značnou mierou podieľajú na podpore core biznisu danej spoločnosti, ako je predaj, reklama alebo podpora produktu, čím dopomáhajú k spokojnosti zákazníka a zlepšujú imidž konkrétnej spoločnosti. Ďalšou dôležitou úlohou kontaktného centra je budovanie databázy informácií o zákazníkovi a o jeho potrebách.
Kontaktné centrum už dávno nie je len o telefonovaní, aj keď hlas stále tvorí väčšinu interakcií, ale aj o e-mailoch, web-komunikácii a sociálnych sieťach.
Spoločnosť A-IMZ s.r.o ponúka komplexné riešenia hlasového \ kontaktného centra, ktoré Vám umožnia priblížiť sa potrebám zákazníka a hlavne možnosť počuť jeho priania.
V rámci Video riešení Vám ponúkame:
- Poradenstvo
- Design
- Implementáciu
- Support