Kontaktné Centrá

Kontaktné centrá významnou mierou zvyšujú kvalitu komunikácie so zákazníkmi, kde sa značnou mierou podieľajú na podpore core biznisu danej spoločnosti, ako je predaj, reklama alebo podpora produktu, čím dopomáhajú k spokojnosti zákazníka a zlepšujú imidž konkrétnej spoločnosti. Ďalšou dôležitou úlohou kontaktného centra je budovanie databázy informácií o zákazníkovi a o jeho potrebách.

Kontaktné centrum už dávno nie je len o telefonovaní, aj keď hlas stále tvorí väčšinu interakcií, ale aj o e-mailoch, web-komunikácii a sociálnych sieťach.

Spoločnosť A-IMZ s.r.o ponúka komplexné riešenia hlasového \ kontaktného centra, ktoré Vám umožnia priblížiť sa potrebám zákazníka a hlavne možnosť počuť jeho priania.

V rámci Video riešení Vám ponúkame:

  • Poradenstvo
  • Design
  • Implementáciu
  • Support